FAQ
1. Как мога да съм сигурен, че продуктите отговарят на описанията в платформата?
Domestico не е дропшипинг сайт. Ние разполагаме със собствена складова база, откъдето обслужваме получените поръчки.
Това означава, че всички продукти преминават през нашите ръце преди да ги изпратим към клиента. Ние проверяваме за завършеният търговски вид на продукта, обезопасяването му и неговата функционалност преди да го обработим за транспорт.
Разбира се, когато възникнат инциденти и проблеми, ние също отговаряме за тях. Запознайте се с нашата фирмена политика за връщане.
2. Личната ми информация защитена ли е?
Защитата на личната информация на нашите клиенти е приоритет за нас.
В Domestico сме наясно, че в наши дни да се довериш на търговска платформа с лични данни е голяма стъпка за всеки. Ние следваме плътно GDPR регулациите за защита на лична информация.
Stripe системата за онлайн плащания, която използваме, е сертифицирана на най-високото ниво в разплащателната индустрия в световен мащаб - PCI Service Provider Клас 1.
3. Какво да направя, ако продуктът ми се развали/не работи?
Гаранционните проблеми са отвратително нещо. Ние споделяме тази болка и заради това сме изградили вътрешна система за гаранционно обслужване, с която може да се запознаете тук.
4. Какво да направя, ако полученият продукт не ме удовлетворява?
Електронната търговия има своите правила, които ние в Domestico уважаме и следваме.
Ако изпратеният от нас продукт не те удовлетворява, намерил си по-добра оферта, или по каквото и да е друга причина искате да го върнете, ние предлагаме 30-дневен срок, в който може да го изпратиш обратно.
След като продуктът е получен и ние се уверим, че търговският му вид е запазен, възстановяваме заплатената сума в 5-дневен срок.
5. Сгреших данните си за издаване на фактура. Как да процедирам?
Ако си въвел грешни данни за фактуриране при финализиране на поръчката, които искаш да промениш, то просто трябва да се свържеш с нас.
Ние ще съдействаме за да коригираме данните и да изготвим правилна фактура.
Важно уточнение е, че корекции по фактури могат да бъдат направени не по-късно от 30 календарни дни след финализиране на поръчката.
6. Какво да направя за да откажа вече направена поръчка?
В Domestico съдействаме на всеки клиент, който иска да откаже финализирана поръчка.
Можеш да я откажеш като се свържеш с нас чрез имейл, телефон или като изпозлваш контактната форма в нашата платформа.
Запознай се с контактната ни информация тук.
7. Защо да поръчам онлайн?
Освен, че можеш да поръчаш от леглото, онлайн търговията предоставя и други предимства като:
1. Не трябва да се съобразяваш с работно време. Можеш да поръчаш избраният от теб продукт по всяко време на денонощието.
2. Не трябва да се съобразяваш с наличности на физическите магазини и маркети. Онлайн можеш да намериш продукти, които не си виждал в търговските обекти.
3. Не се редиш по дълги опашки, не прекарваш време в трафик, не се занимаваш с пренасяне, товарене и разтоварване на тежки и обемни продукти от търговският обект до дома си.
4. Можеш да проследиш статуса на направената от теб поръчка с един имейл или телефонно обаждане.
5. Като потребител ти си подсигурен от нормативите и законите за защита на твоите права, когато поръчваш онлайн. Има съществуващи правила за възстановяване на пари за върнат продукт, обслужване на гаранционни дефекти и рекламации, които в Domestico следваме съвестно за да вършим добра работа.