Гаранционно обслужване и сервизиране

 

Политика на Domestico.bg

В Domestico държим на коректно обслужване, което освен в процеса на избор на продукт за Вашия дом, продължава и след продажбата. Нашите продукти са предназначени за дълготрайна експлоатация. Те са част от най-важното пространство за нас и семейството ни – домът. Заради това ние предлагаме продукти единствено директно от производителя, или от официално оторизирани от производителя дистрибутори. Като такива, продуктите от нашият каталог разполагат с условия на гаранция, които могат да бъдат приложени в случай на възникване на фабрични дефекти. 



Наясно сме, че процесът по рекламация на дефектен продукт може да бъде изморителен, времеемък и откровено досаден. Едва ли има щастливец на тази земя, комуто не се е налагало да връща неработещ или фабрично повреден и неуреден продукт и съответно, да се сблъска с фактори като дълго търсене на сервиз, лошо отношение, липса на консултация, губене на време и досадно попълване на протоколи и формуляри. В Domestico водим „борбата“ по сервизиране наравно с Вас и олекотяваме процеса за Вас доколкото е възможно.  



Единственото, което се изисква от Вас е да изпратите продукта обратно. 

При възникване на фабричен дефект в поръчаният от Вас продукт, който е възникнал по време на определеният от производителя гаранционен период, Domestico се ангажира с процеса по сервизиране. 



След получаване на продукта, Domestico поема изцяло процеса по транспортиране на продукта до оторизиран от производител сервиз, комуникация и консултация със сервиза, поддържане на кореспонденция с клиента и подробното информиране за статуса на неговата рекламация, както и връщане на ремонтираният или изцяло замененият продукт до посоченият от клиента адрес. След извършване на диагностика на продукта от страна на оторизиран за целта сервиз, Domestico ще се свърже своевременно с Вас по телефон или имейл. Всичко това е безплатно, без никакви допълнителни такси от страна на клиента.  

 

Правила за съхранение на гаранционните документи

Изключително важно е да пазите гаранционните карти с приложените към тях касови бележки. Липсата на което и да е от двете ще създаде значителни затруднения по продуктовата рекламация, които могат да бъдат иначе спестени. Гаранционната карта на продукта може да бъде намерена в неговата кутия.



В случаи, когато поръчаният продукт е гаранционно обслужван и няма приложена гаранционна карта, функцията на гаранционна карта е изземана от приложената касова бележка. Моля, съхранявайте касовите бележки след получаване на продукта или продуктите, поръчани от Вас.

 

Данни за изпращане

Адрес за изпращане на продукти за рекламация: 

Складова база СИГМА МАРКЕТ

Индустриална зона Орловец 

град Враца

Пощенски код: 3000